Jak możemy Ci pomóc?

A Zendesk theme with integrated Knowledge Base Providing community based support.

Co jeśli nie mogę odebrać towaru mimo umówionego wcześniej terminu?

Obserwuj

Ekipa realizująca dostawę może poczekać na Ciebie do 15 minut. Jeśli w tym czasie nie będziesz mógł odebrać zamówienia – nic nie szkodzi. Podejmujemy trzy próby dostarczenia przesyłki. O nowym terminie dostawy zostaniesz powiadomiony wiadomością SMS lub e-mail – każda zmiana terminu jest bezpłatna. Po trzeciej próbie dostarczenia, przesyłka zostaje zwrócona do sklepu.* 

 

Możesz również samodzielnie zmienić termin dostawy w Panelu Klienta do dnia poprzedzającego planowaną datę realizacji usługi oraz zawęzić przedział godzinowy dostarczenia przesyłki (więcej informacji TUTAJ). Jeżeli chcesz zmienić termin w dniu dostawy, skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem telefonu: 22 307 07 54.

 

* Nie dotyczy sklepów stacjonarnych Agata Meble. W tym przypadku każda kolejna dostawa jest płatna, a w celu umówienia nowego terminu należy skontaktować się z Twoim Punktem Transportowym. 

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 7 z 13