Ekipa realizująca dostawę może poczekać na Ciebie do 15 minut. Jeśli w tym czasie nie będziesz mógł odebrać zamówienia – nic nie szkodzi. Podejmujemy trzy próby dostarczenia przesyłki. O nowym terminie dostawy zostaniesz powiadomiony wiadomością SMS lub e-mail – każda zmiana terminu jest bezpłatna. Po trzeciej próbie dostarczenia, przesyłka zostaje zwrócona do sklepu.*
Możesz również samodzielnie zmienić termin dostawy w Panelu Klienta do dnia poprzedzającego planowaną datę realizacji usługi oraz zawęzić przedział godzinowy dostarczenia przesyłki (więcej informacji TUTAJ). Jeżeli chcesz zmienić termin w dniu dostawy, skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem telefonu: 22 307 07 54.
* Nie dotyczy sklepów stacjonarnych Agata Meble. W tym przypadku każda kolejna dostawa jest płatna, a w celu umówienia nowego terminu należy skontaktować się z Twoim Punktem Transportowym.