Jak możemy Ci pomóc?

A Zendesk theme with integrated Knowledge Base Providing community based support.

Czy w Panelu Klienta mogę sprawdzić dokładny czas dostawy?

Obserwuj

Tak. Po zalogowaniu do Panelu Klienta, prócz uzyskania dostępu do podstawowych informacji o Twoim zleceniu, znajdziesz informacje dotyczące czasu planowanego czasu realizacji Twojego zlecenia.

Informacja ta dostępna jest w sekcji "Planowany czas realizacji". Znajdziesz w niej zarówno aktualny status Twojego zlecenia, datę planowanej realizacji, a także szacunkowe godziny realizacji wraz z planowanym czasem dostawy.

Pamiętaj: planowany czas dostawy i szacunkowe godziny realizacji należy traktować jako czas orientacyjny. Dzieje się tak za sprawą czynników, na których bazuje wyliczenie naszego systemu, m.in. kolejka zleceń czy ruch uliczny.

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 6 z 15