Jak możemy Ci pomóc?

A Zendesk theme with integrated Knowledge Base Providing community based support.

O której godzinie transportowany będzie do mnie towar?

Obserwuj

 

            Dostawa jest realizowana w przedziale godzinowym, który podany jest na zamówieniu. Standardowy przedział godzinowy to 8:00 – 20:00, jednakże jest możliwe odpłatne zawężenie go do 4 godzin (tabela dostępnych zawężeń poniżej)*. 

            Zawężenie wykupić można zdalnie, logując się do Panelu Klienta (https://www.mojadostawa.pl/sprawdz-status – wystarczy wpisać w odpowiednie pole numer telefonu, przypisany do Twojego zlecenia i poczekać na kod aktywacyjny, więcej informacji znajdziesz TUTAJ), lub telefonicznie pod numerem 22 307 07 54.

            W dniu dostawy, w Panelu Klienta jest dostępny numer telefonu do Kierowcy, który realizuje dla Ciebie dostawę. Można z nim się skontaktować w celu uzyskania informacji, dotyczącej dokładniejszej godziny dostawy. Kurier ma również obowiązek wykonać telefon do Klienta najpóźniej pół godziny przed planowaną realizacją dostawy.

 

8:00 – 12:00

18,50zł

12:00 – 16:00

18,50zł

16:00 – 20:00

37zł

 

* Wykupienie zawężenia nie jest możliwe w dniu dostawy oraz poza pierwszą strefą transportową (SPRAWDŹ). Płatność za zawężenie reguluje się gotówką u Kierowcy przy dostawie.

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 48 z 115