Dostawa jest realizowana w przedziale godzinowym, który podany jest na zamówieniu. Standardowy przedział godzinowy to 8:00 – 20:00, jednakże jest możliwe odpłatne zawężenie go do 4 godzin (tabela dostępnych zawężeń poniżej)*.
Zawężenie wykupić można zdalnie, logując się do Panelu Klienta (https://www.mojadostawa.pl/sprawdz-status – wystarczy wpisać w odpowiednie pole numer telefonu, przypisany do Twojego zlecenia i poczekać na kod aktywacyjny, więcej informacji znajdziesz TUTAJ), lub telefonicznie pod numerem 22 307 07 54.
W dniu dostawy, w Panelu Klienta jest dostępny numer telefonu do Kierowcy, który realizuje dla Ciebie dostawę. Można z nim się skontaktować w celu uzyskania informacji, dotyczącej dokładniejszej godziny dostawy. Kurier ma również obowiązek wykonać telefon do Klienta najpóźniej pół godziny przed planowaną realizacją dostawy.
8:00 – 12:00 |
18,50zł |
12:00 – 16:00 |
18,50zł |
16:00 – 20:00 |
37zł |
* Wykupienie zawężenia nie jest możliwe w dniu dostawy oraz poza pierwszą strefą transportową (SPRAWDŹ). Płatność za zawężenie reguluje się gotówką u Kierowcy przy dostawie.