Logo Zaloguj
  • Strona główna
  • O nas
  • Panel Klienta
  • Klienci indywidualni
  • Klienci biznesowi
  • Oddziały
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Kontakt
  • Wyślij zapytanie
  • Zaloguj

Jak możemy Ci pomóc?

A Zendesk theme with integrated Knowledge Base Providing community based support.

  1. DTS Centrum Pomocy
  2. Transport towaru
  3. Dostawa towaru

Dostawa towaru

Obserwuj Nowe artykuły Nowe artykuły i komentarze

  • Co należy do moich obowiązków jako klienta?
  • Co jeśli pracownik państwa firmy samodzielnie i bez porozumienia ze mną wypełnia Ankietę po zakończonej usłudze?
  • Co jeśli odmówię podpisania protokołu dostawy zamówionego towaru?
  • Co jeśli okaże się w momencie dostawy, że zamówiony przez mnie mebel jest zbyt duży i nie da się go przetransportować klatką schodową lub windą?
  • Czy Protokół Szkody wypełniam ja, czy kierowca?
  • Czy zamiar zgłoszenia reklamacji musze deklarować u kierowcy?
  • Czy po zakończonej usłudze jestem proszony o wskazanie stopnia mojego zadowolenia?
  • Czy po zakończonej dostawie dostaję dokument potwierdzający wykonanie usługi?
  • Czy pracownicy państwa firmy mają obowiązek okazać dostarczony towar?
  • Co należy do obowiązków zespołu obsługującego zlecenie?
  • Z jakich przyczyn dostawa może nie zostać zrealizowana?
  • Czy podczas zamówienia mogę wybrać dzień i godzinę dostawy?

Klienci indywidualni

  • Strona główna
  • Poznaj nas
  • Usługi krok po kroku
  • Pomoc
  • Zaloguj do Panelu Klienta

Klienci biznesowi

  • O nas
  • Usługi
  • Jakość
  • Rozwiązania
  • Współpraca

Dokumenty i regulaminy

  • Regulamin świadczenia usług

Kontakt

(22) 307 68 98

Pn - Pt: 08:00 - 20:00

Sb: 08:00 - 16:00

Nd: nieczynne


Oddziały


Wyślij wiadomość