Dostawa towaru
- Co należy do moich obowiązków jako klienta?
- Co jeśli pracownik państwa firmy samodzielnie i bez porozumienia ze mną wypełnia Ankietę po zakończonej usłudze?
- Co jeśli odmówię podpisania protokołu dostawy zamówionego towaru?
- Co jeśli okaże się w momencie dostawy, że zamówiony przez mnie mebel jest zbyt duży i nie da się go przetransportować klatką schodową lub windą?
- Czy Protokół Szkody wypełniam ja, czy kierowca?
- Czy zamiar zgłoszenia reklamacji musze deklarować u kierowcy?
- Czy po zakończonej usłudze jestem proszony o wskazanie stopnia mojego zadowolenia?
- Czy po zakończonej dostawie dostaję dokument potwierdzający wykonanie usługi?
- Czy pracownicy państwa firmy mają obowiązek okazać dostarczony towar?
- Co należy do obowiązków zespołu obsługującego zlecenie?
- Z jakich przyczyn dostawa może nie zostać zrealizowana?
- Czy podczas zamówienia mogę wybrać dzień i godzinę dostawy?